🇺🇦🎓 НАСТАНОВЧІ КОНФЕРЕНЦІЇ НА ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ

👩🏼‍🎓🚀Педагогічна практика – це невід’ємна складова підготовки майбутніх спеціалістів. Під час педагогічної практики здобувачі мають можливість застосовувати теоретичні знання, отримані в університеті, у практичній діяльності, а також набувати педагогічний досвід.

✅🙋🏻‍♂️ Педагогічна практика є важливою складовою підготовки майбутніх вчителів та дозволяє їм набути необхідні навички і вміння для роботи в сфері освіти.

👩🏼‍💻🇺🇦З 27 по 29 березня 2024 року на природничо-географічному факультеті були проведені настановчі конференції зі здобувачами першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти з питань організації та проведення виробничих практик.

⭐📚На зустрічах були присутні заступник декана з організаційно-виховної роботи, питань практик і працевлаштування ст. викл. Непша О.В. та керівники практик, методисти з подвійних спеціалізацій.

✅📆Керівники практик ознайомили здобувачів з термінами і порядком проходження виробничих практик, програмами практик та їх завданнями, навчально-методичними матеріалами із проведення практик, формами звітності та критеріями оцінювання результатів практичної діяльності.

👩🏼‍🎓🗂️З 01 квітня по 10 квітня 2024 року здобувачі освітнього рівня бакалавр спеціальностей 014.07 Середня освіта (Географія), 014.11 Середня освіта (Фізична культура), 014.03 Середня освіта (Історія) проходять виробничу (педагогічну) практику, а здобувачі спеціальностей 242 Туризм, 081 Право та 232 Історія та археологія проходять практику (з фаху) з 01 квітня по 26 квітня 2024 року.

👨🏼‍🏫📌Здобувачі 1 курсу магістратури спеціальностей 014.07 Середня освіта (Географія), 014.11 Середня освіта (Фізична культура), 014.03 Середня освіта (Історія) 1 квітня по 19 квітня 2024 року проходять виробничу практику (педагогічна, в закладах загальної середньої освіти).

💛💙 Бажаємо здобувачам вищої освіти успішного проходження виробничих практик та отриманні професійних компетентностей необхідних для подальшої професійної діяльності!

Previous Article
Next Article