Статті у журналах, що входять до переліку фахових видань України та мають ISSN

  1. Котова О.В. Проценко А.А. Прогностична модель професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. Соціальні та екологічні технології: Актуальні проблеми теорії та практики 21-23 січня. м. Мелітополь 2020 рік. ч. 1 с. 222. с. 15-17.
  2. Котова О.В. Сопотницька О.В. Теоретичні та методичні засади системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності. Вісник Луганського  національного  університету імені. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Ч. I (1(332)). С. 237-247. ISSN 2227-2844.-м. Луганськ.- 2020.
  3. Котова О.В. Суханова Г.П. «Теоретико-практична підготовка майбутніх учителів фізичної культури у закладах освіти з урахуванням умов сучасної школи». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: Збірник наукових праць/ редкол: А.В.Сущенко та інші. Запоріжжя: КПУ,2019.вип.66.186.Т.2.
  4. Котова О.В.,Суханова Г.П., Ушаков В.С. «Основні аспекти організації уроку фізичної культури в початковій школі». Współczesne trendy rozwoju edukacji i nauki w kontekście interdyscyplinarnym. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтер дисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції. – Варшава–Ужгород–Херсон: Посвіт, 2019. – С.215-217.
  5. Котова О.В., Суханова Г.П.Współczesnetrendyrozwojuedukacji i nauki w kontekścieinterdyscyplinarnym.Міжнародна науково-практична конференція., ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Центр підготовки вчителів іноземних мов та європейськогоосвіти Варшавського університету, Херсонська академія неперервної освіти. м. Варшава, м. Ужгород, м. Херсон, 28 лютого 2019 року.
  6. Котова О.В. Непша О.В. Структурні  компоненти  підготовки  майбутніх  вчителів  фізичної  культури у вищих   навчальних закладах.  Науковий вісник Херсонського державного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки». –2018. – Випуск 81. – С. 164-170.
  7. Котова О.В. Особливості організації профільного навчання старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах з фізичної культури за спортивним напрямком. Актуальные научные исследования в современном мире: XXVIII Междунар. Научн. конф., 26-27 августа 2017 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 8(28), ч. 3 – 168 с. С. 38-42.
  8. Kotova O. Components and ways to implement professional reliability of the teacher in teaching students discipline “Physical education ” in modern conditions.Realize 2(21)- 2017. Series: Pedagogyp. 135-140.
  9. Khrystova T., Rebar I., Abdullaiev A. Innovative and information technologies in educational processes. 5.1. Components of preparedness of future specialists in physical education to professional activity in fitness center. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Monograph 38. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020 . Р.270-278.
  10. Абдуллаєв А.К., Ребар І.В. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сучасних умовах. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 10(1) ISSN 2663-6085. 2019 р. С. 70-75.
  11. Абдуллаєв А.К., Ребар І.В. Нестеров О.С. Місце і значення курсу «Спортивна боротьба з методикою викладання» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. Науковий вісник МДПУ імені Б. Хмельницького. Збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». 2018 р. С. 66-69.
  12. Абдуллаєв А.К., Ребар І.В. Влияние курения на организм спортсмена. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №15 Науково-педагогічні проблеми фізичної культури/Фізична культура і спорт. 2017 р. С. 46-48.
  13. Абдуллаєв А.К., Ребар І.В. Педагогічні та морально-етичні аспекти фізичної культури. Педагогічні науки: збірник наукових праць №69. м. Херсон. 2016 р. С. 73-76.
  14. Іваненко В.В., Непша О.В., Суханова Г.П., Ушаков В.С. Особливості формування здоров’яз бережувального освітнього середовища на заняттях з фізичного виховання в закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 21.  С. 210-214.
  15. Іваненко В.В. Складники та шляхи реалізації професійної надійності викладача фізичного виховання закладу вищої освіти в сучасних умовах. Збірник наукових праць. Класичний приватний університет. Вип. 68.  С. 14-18
  16. Іваненко В.В. Організаційно методичні та методологічні основи формування здорового способу життя студентів у процесі занять фізичною культурою. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: констатації та діалоги в просторі науки та освіти. Конін-Ужгород-Київ-Херсон. 2020 р. С. 104-115
  17. Іваненко В.В. Спрямування змісту міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Збірник наукових праць. 2 (63). ISSN 1992-5786. 2019 р. С. 65-69.
  18. Іваненко В.В. Педагогічні умови формування здорового способу життя молоді засобами козацької педагогіки майбутніми учителями фізичної культури. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». №11.  Одеса. Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій. 2019 р. С. 146-149
  19. Іваненко В.В., Купрєєнко М.В. Основні професійні та особисті якості майбутнього вчителя фізичної культури.  Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Wymiary interdyscyplinarne. Konin – Użhorod – Chersoń – Krzywy Róg. Posvit. 2019 y. S.215-217
  20. Іваненко В.В. Виховні ідеали українського козацтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія Педагогіка. 2(21). 2018 р. С. 33-39
  21. Іваненко В.В. Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Вип. 18 (1)).  2017 р. С. 77-79
  22. Іваненко В.В. Формування концепції самореалізації особистості у спорті в умовах трансформаційних змін: теоретичні і праксеологічні виміри. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 1 (21-3). ISSN ISBN 978-966-2760-71-2. 2017 р. С
  23. Христова Т. Є., Ребар І. В., Старостенко В. О. Педагогічні умови підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури. Інноваційна педагогіка. 2020 р.  Вип. 20. Т.3. С.118-122
  24. Khrystova T., Karabanov Ye., Rebar I. Theoretical and applied aspects of sustainable development. 2.3. Improvement of professional competence of physical culture teacher in the system of postgraduate pedagogical education. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Monograph 33. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020 y. Р.90-96.
  25. Khrystova T., Rebar I., Abdullaiev A. Innovative and information technologies in educational processes. 5.1. Components of preparedness of future specialists in physical education to professional activity in fitness center. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Monograph 38. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020 . Р.270-278.
  26. Ребар І.В., Абдуллаєв А.К. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сучасних умовах. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 10(1) ISSN 2663-6085. 2019 р. С. 70-75.
  27. Ребар І.В., Абдуллаєв А.К., Нестеров О.С. Місце і значення курсу «Спортивна боротьба з методикою викладання» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. Науковий вісник МДПУ імені Б. Хмельницького. Збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». 2018 р. С. 66-69.
  28. Ребар І.В., Абдуллаєв А.К. Влияние курения на организм спортсмена. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №15 Науково-педагогічні проблеми фізичної культури/Фізична культура і спорт. 2017 р. С. 46-48
  29. Ребар І.В., Абдуллаєв А.К. Педагогічні та морально-етичні аспекти фізичної культури. Педагогічні науки: збірник наукових праць №69. м. Херсон. 2016 р. С. 73-76.
  30. Абдуллаєв А. К., Ребар І. В.  Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сучасних умовах. Інноваційна педагогіка. Вип. 10. Т.1. 2016 р. С. 67-70.
  31. Білогур В.Є. Спортивний менеджмент як новий науковий напрямок та дисциплина . Стаття. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .-2016. -Вип. 64. – С. 178-191 
  32. Білогур В.Є. Філософія спорту епохи постмодерну: соціально-філософський контекст Стаття. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .- 2016. -Вип. 65. – С.111-120 
  33. Білогур В.Є.Теоретико-методологічна рефлексія спорту як ареалу людиновимірності спортивної діяльності та можливості її гуманізації як соціальної практики Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .- 2016. -Вип. 66 С.120-128
  34. Білогур В.Є. Купрєєнко М.В.Проблеми освіти у спортивній галузі: теоретико – методологічний аспект. Фахове наукове видання з педагогічних, психологічних та філософських наук, включеного до реєстру фахових видань МОН (ВАК,ДАК) України, „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”.
  35. Білогур В.Є. Formation principles of formation of cultural whole person in the sports world (philosophical-anthropological discourse) (англомовна) Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .-2016. -Вип. 67 С.113-120 
  36. Білогур В.Є The philosophy of a man as an object of sicio-philosophical reflection .Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Збірник наукових праць. –Запоріжжя: Вид-во ЗДІА,-2017.- Вип.68.- С.13-22 
  37. Білогур В.Є Metapysical basis of sports as an optimum existence Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Збірник наукових праць. –Запоріжжя: Вид-во ЗДІА,-2017.- Вип.69.- С.25-31
  38. Білогур В.Є. Socio-philosophical discourse of human life as an object of socio -philosophical reflection (англомовна) Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Збірник наукових праць. –Запоріжжя: Вид-во ЗДІА,-2017.- Вип.70 С.76-81 
  39. Білогур В.Є. Концепт спорту у ракурсі базових схем антропології, онтології та арт-терапії Фахова стаття Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .- 2018. – Вип. 71 –С. 178-191
  40. Білогур В.Є. Формування концепції спортивної культури Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .- 2018. -Білогур В.Є. CONCEPTIAL SPORT FORMATION AS A SOCIA; SYSTEM,SOCIAL INSTITUTE AND SOCIAL MOVEMENT IN CONDITIONS OF GLOBALIZATION. CONCEPT OF SPORTS MANAGEMENT AND ACTIVITY IN THE CONTEXT OF EDUCATIONAL SPORT PHILOSOPHY PARADIGM Вип. 72 – С. 13-23 
  41. Білогур В.Є. Становлення і розвиток особистості налаштованої на зміни і зростання . Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .-2019.вип.76.,с.77-90 
  42. Білогур В.Є. Формування концепції спортивного менеджменту в умовах глобалізації. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії .-2019.вип.77.,с.160-170 
  43. Білогур В.Є. Самореалізація особистості у спорті як головний мегатренд формування спортивної парадигми в умовах глобалізації: соціоантропологічні виміри.- Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії.-Вид-во ЗДІА.-2019.-Вип. 75.- С. 13-25. 
  44. Білогур В.Є. Форування концепції інноваційного спортивного менеджменту в Україні Humanities Studies, Вип.1, 2019р., С.27-38 
  45. Білогур В.Є. Андрускайте Р. FORMATION OF CHARACTER AND IMAGE OF SPORTSMAN  AS  A COMPETITIVE ADVANTAGE IN  MASS MEDIA, HUMANITIES STUDIES: збірник наукових праць / Гол. ред. В. Г. Воронкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. Випуск 2 (79). С.115-137 
  46. БІЛОГУР, В. Є., АНДРЮКАЙТЕНЕ, РЕГІНА – ФІЛОСОФІЯ СПОРТУ ЯК СУБСТАНЦІЙНА ОСНОВА РОЗВИТКУОСОБИСТОСТІ І ВИРАЖЕННЯ ЇЇ РОДОВОЇ СУТНОСТІ ЗМАГАЛЬНОСТІ, HUMANITIES STUDIES: Збірник наукових праць, 2020,Випуск 4 (81),С.145 
  47. Карабанов Євген, Проценко Андрій, Бєліков, Ілля (2020) Шляхи вдосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки військовослужбовців. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 112-117. ISSN 2219-5203
  48. Karabanov, Y., Konoh, A., & Khrystova, T. (2019). Функціональна підготовленість гирьовиків середньої кваліфікації в підготовчому періоді. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, (3(47), 103-108. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2019-03-103-108 .
  49. Христова Т.Є., Карабанов Є.О. Застосування аромафітотерапії для профілактики гострих респіраторних захворювань студентів. Науковий часопис національного педагогічного ун-ту імені М.П. Драгоманова. Серія 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт». 2019. Вип. 3К (110) 19. С. 577-580.
  50. Конох А.П. Карабанов Є.О. Вплив занять гирьовим спортом на фізичний стан майбутніх інженерів механіків. Теорія та методика фізичного виховання. 2016. № 2. С. 6-10. DOI: http://dx.doi.org/10.17309/tmfv.2016.2.1157
  51. Купрєєнко М.В. Електроміографічний контроль впливу електротерапевтического апарату–Ceragem Master CgM 3500 на стан хребета у осіб зі сколіозом. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту.  № 9.  Т.19. Харків: ХНПУ, 2015.  С.38-34.
  52. Білогір В.Є., Купрєєнко М.В. Проблеми освіти  у спортивній галузі: Теоретико – методичний аспект. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.. Григорія Сковороди»тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору».  №37. Т. 1. Київ: Гнозис, 2016. С.18-26.
  53. Богдановська Н.В., Купрєєнко М.В. Сучасні підходи в реабілітації хворих с функціональними порушеннями хребта. Вісник Запорізького національного університету. Серія Фізичне виховання і спорт. Випуск 2. Запоріжжя: Вид-во ЗНУ, 2016. С.78-83.
  54. Мединський С. В. Практичні аспекти закордонного досвіду підготовки фахівців з фізичної терапії // С. В. Мединський, Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. Випуск 174. С. 51-56
  55. Мединський С. В. Перспективи розвитку професійної підготовки фахівці сфери фізичної культури і спорту України (з урахуванням закордонного досвіду) / С. В. Мединський, П. А. Слобожанінов.// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт» зб. наукових праць/ За ред. О.В. Тимошенка. – К.: вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. Випуск 3К (110)19. С. 361-365.
  56. Мединський С. В. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту в США / С. В Мединський // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): [зб. наук. пр.]. Київ, 2017. Вип. 6 (88)17. С. 42–44. 
  57. Мединський С. В. Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США / С. В. Мединський // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2017. Вип. 27/28.С. 188–196. 
  58. Мединський С. В. Characteristic features of professional study of physical education and sports in USA / С. В Мединський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. пр. Луцьк, 2017. Вип. 2 (38)С. 16–23. 
  59. Проценко А.А., Воровка М.І., Педагогічна практика як засіб формування професійної майстерності учителя в умовах реформування освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній школах: зб. наук.праць / [редкол.: А Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. 59. Т.2. С. 57-61.
  60. Проценко А.А. Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителі фізичної культури. Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: А. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. 59.  Т.2. С. 57-61.
  61. Проценко А.А. Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителі фізичної культури.  Іноваційна педагогіка. 2020. Вип. 21. Т.3. С. 92-97.
  62. Проценко А.А., Котова О.В. Педагогічна практика – як основа формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія «Педагогіка»: зб. наук. праць / ред. кол.: С.М. Прийма (голов. ред.) та ін. Мелітополь: Вид-во „Мелітополь”, 2018. Вип. 21 (2). С.135-139.
  63. Проценко А.А. Передумови визначення критеріїв та показників професійної компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К.: Гнозис, 2017. Вип. 21. Кн.3. Том II (76). С.108 – 118.
  64. Проценко A.A. Структура підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування професійних компетентностей. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон, 2017.  № 76, т. 2. С. 121 – 125.
  65. Проценко А.А. Особливості формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету Серія: Педагогіка.2017. Вип. XVIII / 1(18). С.183 – 190.
  66. Проценко А.А. Система професійної підготовки сучасного вчителя фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 143. С. 86 – 91.
  67. Проценко А.А. Щодо смислу понять «компетентність» та «компетенція» у дослідженнях професійних умінь майбутніх фахівців. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К.: Гнозис. 2016. Додаток 1 до Вип. 37. Том I (69). С. 325 – 333.
  68. Проценко А.А. Виробнича практика як складова підготовки майбутніх учителів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. Запоріжжя: КПУ, 2016. Вип. 47 (100). С. 317 – 321.
  69. Іваненко В.В., Непша О.В., Суханова Г.П., Ушаков В.С. Особливості формування здоров’язбережувального освітнього середовища на заняттях з фізичного виховання в закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. Вип. 21. Т.2. 2020 р. С. 210-214.
  70. Суханова Г.П., Ушаков В.С. Значення психолого-педагогічного супроводу у розвитку конкурентоспроможності майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту. Інноваційна педагогіка. Вип. 10. Том 1. 2019 р. С. 89-93.
  71. Іваненко В.В., Суханова Г.П., Ушаков В.С. Педагогічні умови формування здорового способу життя молоді засобами козацької педагогіки майбутніми вчителями фізичної культури. Інноваційна педагогіка. Вип. 11. Том 1. 2019 р. С. 146-150.
  72. Іваненко В.В., Непша О.В., Суханова Г.П., Ушаков В.С. Особливості формування здоров’язбережувального освітнього середовища на заняттях з фізичного виховання в закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 21. Т.2. С. 210-214.
  73. Ушаков В.С.,Суханова Г.П. Значення психолого-педагогічного супроводу у розвитку конкурентоспроможності майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту.Інноваційна педагогіка, 1 (10). с. 89-93. ISSN 2663-6085 (2019)
  74. Іваненко В.В.,Суханова Г.П.Ушаков В.С. Педагогічні умови формування здорового способу життя молоді засобами козацької педагогіки майбутніми вчителями фізичної культури. Інноваційна педагогіка, 1 (11). с. 146-150. ISSN 2663-6085 (2019)
  75. Суханова Г.П.,Ушаков В.С.Мотиваційні компоненти фізичної культури студентів спеціальної медичної групи. Актуальные научные исследования в  современном  мире  //  Журнал  –  ПереяславХмельницкий, 2018. – Вып. 8(40), ч. 3. – С.50-55. ISSN 2524-0986
  76. Ушаков В.С.Коррекция физического состояния здоровья студенческой молодежи средствами атлетизма. Актуальные научные исследования в современном мире. Выпуск 7. г. Переяслав-Хмельницкий, 2017, С.69-73
  77. Христова Т.Є. Комплексний підхід до фізичної терапії студентів з бронхітом. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наук. праць / гол. ред. В.М. Костюкевич. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. Вип. 8 (27). С. 317-322. ISSN 2071-5285. 
  78. Христова Т.Є. Стан здоров’я майбутніх учителів та вектори його оптимізації. Інноваційна педагогіка. Вип. 12. Т. 1. С. 143-146. ISSN 2663-6085. 
  79. Христова Т.Є. Фізична реабілітація людей зрілого віку з гіпертонією на поліклінічному етапі. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наук. праць / гол. ред. В.М. Костюкевич. Житомир: Видавець О.О. Євенок, 2017. Вип. 4 (23). С. 282-287. 
  80. Христова Т.Є. Динаміка морфо-функціональних показників організму дітей з порушенням постави в умовах застосування оздоровчих технологій. Науковий часопис Національного педагогічного універси-тету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): збірник наук. праць / за ред. О.В. Тимошенка. Київ: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, Вип. 3 К (84) 17. С. 515-519. 
  81. Христова Т.Є. Розвиток рухових навичок дітей з порушеннями опорно-рухового апарату методами корегуючих вправ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Вип. 139. Т. 1. С. 196-199. 
  82. Христова Т.Є. Ефективність комплексної програми фізичної реабілітації дітей, хворих на бронхіальну астму. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наук. праць. Житомир: Вид-во ФОП Євенок О.О., 2016. Вип. 2. С. 291-297. ISSN 2071-528.