КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ НАУКОКВОЇ ПРОДУКЦІЇ КАФЕДРИ

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ НАУКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

КАФЕДРИ ТУРИЗМУ, СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЄЗНАВСТВА у 2020 року

  1. Організація і проведення методичної майстерні педагога нової української школи, науково-практичний онлайн курс «Методика написання наукових робіт з географії та туризму» (відповідальні: Байтеряков О.З., Левада О.М., Арсененко І.А., Донець І.А.).

Опис наукової продукції:  Принципи обрання актуальної теми дослідження з географії та туризму. Визначення етапів дослідження. Структура наукової роботи. Правила визначення актуальності, об’єкту і предмету дослідження, мети і завдань дослідження. Огляд і пояснення застосування основних методів дослідження. Розгляд змісту і раціонального обсягу теоретичного розділу наукової роботи. Визначення структури, змісту, особливостей подання матеріалу практичного розділу. Правила написання висновків дослідження і оформлення бібліографії використаних джерел. Пояснення доцільності і оформлення додатків наукової роботи. Складання презентації і доповіді за результатами написання наукової роботи з географії та туризму.

Наукова продукція розрахована на вчителів географії та керівників гуртків (секцій, клубів, факультативів) туристично-краєзнавчої спрямованості позашкільних закладів освіти.

2.Науково-практичний захід, майстер- «Форс-мажор та організація рятувальних робіт в туризмі» (відповідальні: ст. викл. Топалова О.І., доц. Байтеряков О.З., доц. Арсененко І.А., доц. Донченко Л.М.)

Наукова продукція розрахована на співробітників туристичних підприємств, керівників гуртків (секцій, клубів, факультативів) туристичної спрямованості позашкільних закладів освіти.

3.Згідно підписаної рамкової угоди (меморандум) між МДПУ імені Богдана Хмельницького та виконавчим комітетом Мелітопольського міської ради Запорізької області викладачами кафедри розпочата робота над створенням науково-технологічного продукту «Туристичні онлайн платформи міста», для здійснення Q-кодування α та β  версії карти  і туристичних маршрутів Засновниками даного продукту виступили представники туристичного бізнесу м. Мелітополь.